Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΑΠ. 5/6.2.2022
18ου Γυμνασίου Πάτρας
Πάτρα
Διοικητικός Απολογισμός 2020-2022
Διοικητικού Συμβουλίου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 18ου
Γυμνασίου Πατρών
Το απερχόμενο Διοικητικό μας Συμβούλιο προέκυψε μετά από τις εκλογές της 12ης Φεβρουαρίου 2020.
Από την αρχή, προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε και να διατηρήσουμε μια ζωντανή σχέση με τα υπόλοιπα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας: τους μαθητές-παιδιά μας, το διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς και το σύνολο των γονέων.
Η πρώτη δια ζώσης δραστηριότητα που μπορέσαμε να οργανώσουμε ήταν ο εορτασμός της Τσικνοπέμπτης του 2020.
Δημιουργήσαμε blog του συλλόγου προκειμένου να κοινωνούμε τις δράσεις μας και σαν πεδίο διαλόγου: 18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ (18gympatragoneis.blogspot.com)
Αρχές Μαρτίου της ίδιας χρονιάς, τα σχολειά έκλεισαν λόγω πανδημίας και ξανάνοιξαν (αν το θεωρούμε άνοιγμα) στις 18/5/2020. Η τηλεκπαίδευση (;) μπήκε για τα καλά στη ζωή όλων μας και παγίωσε/επεξέτεινε τις ανισότητες στη μαθητική κοινότητα, όχι μόνο στο σχολείο μας αλλά παντού.
Με δημόσια ανακοίνωση, τοποθετηθήκαμε για το άνοιγμα των σχολείων τότε, προβάλλοντας όλες τις δυσκολίες και αντιφάσεις που είχαν δημιουργηθεί, απαιτώντας τα αυτονόητα: προσλήψεις εκπαιδευτικών, μείωση των μαθητών ανά τάξη, προσλήψεις καθαριστριών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, χρηματοδότηση για εποπτικά μέσα.
Συνδράμαμε το σχολείο με δύο tablet για τους μαθητές με που δεν είχαν δυνατότητα παρακολούθησης εκ του μακρόθεν.
Το Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς, με σχετική ανακοίνωση, ασχοληθήκαμε με την υποκρισία της αξιολόγησης, αντιτιθέμενοι στον εξοβελισμό των μαθητών εν μέσω «τηλεκπαίδευσης» κατά τη δεύτερη και μακροβιότερη καραντίνα και ζητήσαμε να γίνει υπό προϋποθέσεις και με άλλο σκεπτικό, μετά το άνοιγμα των σχολείων.
Κατορθώσαμε να καλέσουμε σε γενική συνέλευση αρχές Οκτωβρίου 2021 και συζητήσαμε τα προβλήματα της σχολικής μας μονάδας, παρουσία του Διευθυντή και μελών της Ένωσης Γονέων Πάτρας.
Συμπαρασταθήκαμε στην απεργία των εκπαιδευτικών στις 11/10/2021 ενάντια στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας που θα οδηγήσει σε σχολεία διαφορετικών κατηγοριών και δυνατοτήτων, σχολεία για τους πολλούς και σχολεία για τους λίγους.
Ήμασταν παρόντες σε μικρά και μεγάλα ζητήματα που απασχόλησαν τη σχολική μας κοινότητα, πάντα σε συνεργασία με το διευθυντή και το σύλλογο διδασκόντων, καθώς και σε κινητοποιήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και του γονεϊκού κινήματος.
Δυστυχώς, οι πρωτόγνωρες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την πανδημία και οι δυσκολίες που προέκυψαν σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, δε μας έδωσαν τη δυνατότητα να προχωρήσουμε στους προγραμματισμούς που είχαμε ορίσει από την αρχή της θητείας μας.
Ελπίζουμε, κάτω από το φως της γνώσης που προέκυψε μέσα από αυτή τη λαίλαπα, το επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο να τα καταφέρει καλύτερα, για το καλό των παιδιών μας και της σχολικής μας κοινότητας, της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης που όλοι θέλουμε.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου